HI ! WELCOME TO MY STORY . OUH YEAH , BLOG SAIA TIDAKK SECANTIK BLOG AWAKK ! PEDULI APA ?! OKEYH , PLEASE BE MY FOLLOWER AND DROP UR COMMENT KEY ? KBAI .

HYE :)



Assalammualaikummm :) *w'salamm .


 Meh dngar cerita skit , i'm new learn to play skateboard . suatu hari *wahh . HAHA . Ayan belajar lah main skate , mula2 takut , tapi nak main punya pasal takut semua tu tak ada . hee :)  okay itu tak penting , yang penting , alhamdulillah dalam seminggu aku tahu buat tic tac , old school ollie , shuve-it tahu skit2 jea , ollie baru nak belajar tapi tak naik2 pun . tape , usaha kena ada . *keyh aku semangat ! Dalam setiap hari aku main tu , setiap hari lah aku jatuh , yang paling sakit aku jatuh terhentak punggung time tu tk bernafas . sakit nak mampoih kott . ProSkater cakap , kalau nak main skate mesti jatuh . okay saya faham itu . Ayan semangat nak main skate sebab Boypren kite pun ajarkann <3 auww :*

cuba tngok gmbar ni .
  Ayan nak ouh pro mcm dia ni 




 amacam ? terbaik kankan (Y) Ollie ni tinggi kann . insyaalah nnti ayan dah pandai buat . ayan update lagy keyh . Doakan ayan boleh buat semua trick . aminnn :)




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.


APE LAGYY LIKE LAHH?HEE :) TY ♥