HI ! WELCOME TO MY STORY . OUH YEAH , BLOG SAIA TIDAKK SECANTIK BLOG AWAKK ! PEDULI APA ?! OKEYH , PLEASE BE MY FOLLOWER AND DROP UR COMMENT KEY ? KBAI .

Hi awak -.-

Dimulakan dengan bismillahirahmannirrahimm .

Assalammualaikum . rindu dgan blog saya ini , dah berkurun lama tidak mengupdatenya . Okay cukop .
Ya allah , terima kasih kerana telah bukakan hati ku ini untuk (MIR) tetapi saya tak tahu dia nak lagi saya ke tidak . kalau ada jodoh kita bersama lagy . #hamboi jiwang betoi aku ni . insyallah . kay saya tak boleh hidup tanpa dia . #puhleww . saya rasa dia sorang je yang boleh jaga saya . auww , #bajet gile ayat aku . dahdah , tak boleh bnyak2 . nanti kalau dah ada jodoh dgan dia kite tetype manyak-manyak tautau . mehh C to the I to the U to the M = CIUM cikit :*


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.


APE LAGYY LIKE LAHH?HEE :) TY ♥