HI ! WELCOME TO MY STORY . OUH YEAH , BLOG SAIA TIDAKK SECANTIK BLOG AWAKK ! PEDULI APA ?! OKEYH , PLEASE BE MY FOLLOWER AND DROP UR COMMENT KEY ? KBAI .

Rinduu blog saya nii kann -,-

Kay sudah berlalu lama aku tak mengupdate blog , kini aku sudah menghadap blog tersayangg ini (: mahu cerita yg dah lama actll .

Raya kedua : aku berjumpa dengan mak mertua ku #ceh perasan . kay mama pakwe saya yg suka mmberi nasihat dan tak berhenti berborakk . mcm2 aku kena soal . tapi tapea , aku semangat nak ddok serumah dengan dye nnti , HAHHA . kay perasan lagyy . kay diam -,-

Hari2 yg selanjutnya ,
bergaduhh dengan dyna . bergaduh sana sini tpi dgan kwan sndri , now dahh berbaikk semula mcm dulu . but now group kami ada 6 orangg , yeah i do love my girls :) muahhxx .

Next week exam , kay takut . yang penting aku nak study hard , nak naik class lagyy . insyaallah (:

Kini ku bahagia bersama PAKWE SAYA yang bernama Iman Rahimin :) #cehh . ILEBIUUSOOMUCHHMUCHH <3

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.


APE LAGYY LIKE LAHH?HEE :) TY ♥