HI ! WELCOME TO MY STORY . OUH YEAH , BLOG SAIA TIDAKK SECANTIK BLOG AWAKK ! PEDULI APA ?! OKEYH , PLEASE BE MY FOLLOWER AND DROP UR COMMENT KEY ? KBAI .

mehh dengar cerita si busuk -,-

heyy budakk , ape masalah kauu ehh sebenarnyea ? ape yangg kau nak dari semuaorangg ehh ? kauu nii memangg suka cari perhatian orangg ehh ? uuuwww . terharuu doehh . memangg patut punn tadyy kauu kena lempangg dengan sabrina :( mulot tak ada adap lahh shiall #haa,kan dah keluar ayat tu . aku diam jea kauu kena sepakk , then kau lari darpda aku , tak nak hadap dengan akuu , akuu tnya kauu elok-2 kann ? aku belah mcm tu jea ., then aku sound kauu kann , asall kauu belahh , takod kea , ttbe kauu jawab pulaa , TAK TAKOD LANGSONGG ! then akuu kejar si sibukk nii , aku tolak dye dari belakangg , mampos kauu takk layann . kau buat mukaa babi pulaa . first kauu dah kena aku terajangg kauu kann ? second aku tolak kau dri belakangg , aku terasa mcm kuat akuu tolakk kau , opss sorry -,- okayh , jangan nak kurangg hajar + biadap ! aku bukann nak ungkit , tapii kauu nii memangg tak hargaii orangg kau tahuu takk ! one more thingg , memangg patut punn eykaa lee sound kauu kad blog dye tu , kauu tak payah nakk mengadu sngat lahh dekat elniza :( orangg yangg back up kauu jea m di perbodoh kann kauu (!)

SORRY -,-
dah lahh weyh , akuu mlas nak cerita pnjangg , buat bertambah dosa akuu jea (!)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.


APE LAGYY LIKE LAHH?HEE :) TY ♥