HI ! WELCOME TO MY STORY . OUH YEAH , BLOG SAIA TIDAKK SECANTIK BLOG AWAKK ! PEDULI APA ?! OKEYH , PLEASE BE MY FOLLOWER AND DROP UR COMMENT KEY ? KBAI .

haish , panas pulak akuu !

tngah sdap tidor ni , ttbe perut sakit , patu boleyh plak perut aku menyanyi lagu elmo . aduiii , nak tidor balik but tk boleyh tidor . aku pun tngok r lap tade org gune , aku punn ape lagyy , onl lahh . onl , ebal ajak aku onl , then ttbe ebal onl , aku punn buad bodo jea r . patu iman punn onl , before iman onl aku ade send kad wall iman kesyangan aku nii , but dye repl menyakitkan hati aku , pergh , panas plak aku , then send chat kad iman , dye repl memang terbaek laahh . menyakitkan hati lagyy . street aku tade mood . maybe dye marah aku text dgan dak laen kodd , adess ! benda skunk bukan aku yg mnje2 dgan dye , dak tu yg mnje2 dgan aku , aku relax jea . patu aku texting dgan abg angkat aku , takan dye mara jgak kodd . mmber2 aku ckp , maybe dye marah and panas . SURIE r bie , bukan bby nk buad bie mara , but texting jea punn . SORRY ' SORRY ' SORRY .....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.


APE LAGYY LIKE LAHH?HEE :) TY ♥